Vår Ifor Williams BV126 skaphenger er en holdbar og solid skaphenger som er i stand til å laste 2430 kg og har en totalvekt på 3500 kg. Tilhengerens egenvekt i standardkonfigurasjonen er gitt til 1070 kg, noe som er i samsvar med tilhengerens lastbarhet og solide konstruksjon.
Ifor Williams BV126 skaphenger innvendige lengde er 360 cm og måler 173 cm i bredde, og gir et areal på 6,23 m2.
Denne skaphengeren er bygget på 2 aksler og kjører på 12″ hjul som standard.
Hvis du har spørsmål om denne hengeren eller hvis du vil vite om det finnes en annen skaphenger som passer dine behov, vennligst kontakt oss eller en av våre autoriserte forhandlere
Alle skaphengerne til Ifor Williams har hvite sidevegger utvendig som er solide og vedlikeholdsvennlige. Disse sidene er enkle å profilere, og lette å vaske.
De fleste modeller er tilgjengelig med både sjalusidør, doble dører, eller med vår svært fleksible og funksjonelle kombinasjon av rampe og dør i ett – perfekt for alle dine behov.
Som alle våre bremsede Ifor Williams tilhengere, leveres også bremsede tilhengere i BV-serien med stiv aksling og parabolisk fjæring. Dette er det mest solide fjæringssystemet for profesjonell bruk, som samtidig både tåler harde påkjenninger, gir god kjørekomfort, og høy trafikksikkerhet.
Med sin spisse front utnytter en Ifor Williams skaphenger innvendig lasterom maksimalt, samtidig som luftmotstanden reduseres til et minimum. Det gir god drivstofføkonomi for den som trekker med seg henger over lengre avstander. Dør i front gir god adkomst til gods.
Spesifikasjoner
Totalvekt:
3500 kg
Lasteevne:
2370 kg
Egenvekt:
1130 kg
Innvendig lengde:
360 cm
Innvendig bredde:
173 cm
Innvendig høyde:
214 cm
Totallengde:
535 cm
Totalbredde:
230 cm
Totalhøyde:
Antall aksler:
2
Dekkdimensjon:
175/75R16C
Hjulstørrelse:
Egenvekt og lasteevne kan variere i henhold til utstyrsnivå på henger.
Standardutstyr
Paraboliske bladfjærer
Støttebein
Rampe-dør løsning
10 stk. surrekroker (500kg)
Frontdør
Innvendig lys
Surreskinner på vegg i 2 høyder
Kryssfinerplate
Nesehjul
Galvanisert chassis
Låsbart drag
Reservehjul
Tilgjengelig ekstrautstyr
Vognkortholder
IWT låsekasse
Tverrstag (shoring pole)
Innvendig BV-jekkestropp
Jekkestropp 2 tonn
Jekkestropp 4 tonn
Ekstra surreskinne vegg
Ryggesperre
Ekstra surrefeste gulv
Trekk til påløp (sort)
Adapter 7 til 13 pin
Aluminiums bunn*
ADR-godkjenning
4 stk. piggdekk m/felg (kun tilgjengelig for 12″ hjul)
Få uforpliktende pristilbud på henger
40
Din handlekurv
Konisk mutter M8 til bremsewire
Pris:kr 39
-+
kr 39
AL TREADPLATE 1960x4215x2mm
Pris:kr 15 541
-+
kr 15 541
Sentermutter
Pris:kr 230
-+
kr 230
Adapter 13pin bil-7pin henger
Pris:kr 200
-+
kr 200
Vognkortholder
Pris:kr 250
-+
kr 250
Fremre skjerm venstre HBX
Pris:kr 651
-+
kr 651
Aksling DP, LM6, CT6
Pris:kr 17 876
-+
kr 17 876
M14 rampehendel
Pris:kr 958
-+
kr 958
Trekant refleks
Pris:kr 154
-+
kr 154
Aksling - GH1054 (2014)
Pris:kr 8 208
-+
kr 8 208
HYDRAULIC POWER PACK FG525 12v
Pris:kr 27 369
-+
kr 27 369
RAINFLAP - GH94+3
Pris:kr 460
-+
kr 460
Mutter justeringsskrue 200x50
Pris:kr 345
-+
kr 345
Finergulv 18mm 1175x1965 WF W/PH
Pris:kr 5 666
-+
kr 5 666
Surresfester GX serie
Pris:kr 1 379
-+
kr 1 379
HINGED DOOR FRAME HINGE CAP - SILVER GREY
Pris:kr 78
-+
kr 78
WINCH BRACKET LM/CT
Pris:kr 4 238
-+
kr 4 238
Top door retainer pin
Pris:kr 115
-+
kr 115
Markeringslys front m/brakett
Pris:kr 805
-+
kr 805
Glass markeringslys blank
Pris:kr 78
-+
kr 78
Baklampe brakett HB
Pris:kr 690
-+
kr 690
Pull handle
Pris:kr 193
-+
kr 193
Glass skiltlys
Pris:kr 460
-+
kr 920
Tåke/ryggelys 12/24V 5.0m
Pris:kr 2 106
-+
kr 2 106
Selepinne sidekarmer
Pris:kr 154
-+
kr 154
HB506 FRONT PARTITION ASSEMBLY
Pris:kr 6 814
-+
kr 6 814
Endestykke bom
Pris:kr 384
-+
kr 384
Lokk Låsesylinder
Pris:kr 115
-+
kr 115
LIGHT'G BKT PIVOT BAR - CT177G
Pris:kr 499
-+
kr 499
Markeringslys side
Pris:kr 1 034
-+
kr 1 034
SOCKET SCREW M8x35 BUTTON FLANGED HEAD ST.ST with lock patch
Vi bruker cookies for at nettstedet vårt skal fungere best mulig med tilpasset innhold og annonsering i tillegg til å tilby funksjoner knyttet til sosiale medier og analyse av trafikken vår.