Vår Ifor Williams BV126 skaphenger er en holdbar og solid skaphenger som er i stand til å laste 2430 kg og har en totalvekt på 3500 kg. Tilhengerens egenvekt i standardkonfigurasjonen er gitt til 1070 kg, noe som er i samsvar med tilhengerens lastbarhet og solide konstruksjon.
Ifor Williams BV126 skaphenger innvendige lengde er 360 cm og måler 173 cm i bredde, og gir et areal på 6,23 m2.
Denne skaphengeren er bygget på 2 aksler og kjører på 12″ hjul som standard.
Hvis du har spørsmål om denne hengeren eller hvis du vil vite om det finnes en annen skaphenger som passer dine behov, vennligst kontakt oss eller en av våre autoriserte forhandlere
Alle skaphengerne til Ifor Williams har hvite sidevegger utvendig som er solide og vedlikeholdsvennlige. Disse sidene er enkle å profilere, og lette å vaske.
De fleste modeller er tilgjengelig med både sjalusidør, doble dører, eller med vår svært fleksible og funksjonelle kombinasjon av rampe og dør i ett – perfekt for alle dine behov.
Som alle våre bremsede Ifor Williams tilhengere, leveres også bremsede tilhengere i BV-serien med stiv aksling og parabolisk fjæring. Dette er det mest solide fjæringssystemet for profesjonell bruk, som samtidig både tåler harde påkjenninger, gir god kjørekomfort, og høy trafikksikkerhet.
Med sin spisse front utnytter en Ifor Williams skaphenger innvendig lasterom maksimalt, samtidig som luftmotstanden reduseres til et minimum. Det gir god drivstofføkonomi for den som trekker med seg henger over lengre avstander. Dør i front gir god adkomst til gods.
Spesifikasjoner
Totalvekt:
3500 kg
Lasteevne:
2370 kg
Egenvekt:
1130 kg
Innvendig lengde:
360 cm
Innvendig bredde:
173 cm
Innvendig høyde:
214 cm
Totallengde:
535 cm
Totalbredde:
230 cm
Totalhøyde:
Antall aksler:
2
Dekkdimensjon:
195/60R12C
Hjulstørrelse:
12″
Egenvekt og lasteevne kan variere i henhold til utstyrsnivå på henger.
Standardutstyr
Paraboliske bladfjærer
Støttebein
Rampe-dør løsning
10 stk. surrekroker (500kg)
Frontdør
Innvendig lys
Surreskinner på vegg i 2 høyder
Kryssfinerplate
Nesehjul
Galvanisert chassis
Låsbart drag
Reservehjul
Tilgjengelig ekstrautstyr
Vognkortholder
IWT låsekasse
Tverrstag (shoring pole)
Innvendig BV-jekkestropp
Jekkestropp 2 tonn
Jekkestropp 4 tonn
Ekstra surreskinne vegg
Ryggesperre
Ekstra surrefeste gulv
Trekk til påløp (sort)
Adapter 7 til 13 pin
Aluminiums bunn*
ADR-godkjenning
4 stk. piggdekk m/felg (kun tilgjengelig for 12″ hjul)
Få uforpliktende pristilbud på henger
28
Vare lagt til
Din handlekurv
R SIDE PROT'N BKT RH - BV106G
Pris:kr 850
-+
kr 850
Floor Mat HB511 (mk2)
Pris:kr 17 876
-+
kr 17 876
Warrior Winches Ninja 4500 Vinsj 12V Syntetisk Line
Pris:kr 3 995
-+
kr 3 995
Baklem - LT/LM 1*6
Pris:kr 3 944
-+
kr 3 944
HBX511 HEAD PARTITION KIT
Pris:kr 5 893
-+
kr 5 893
HBX511 FRONT TOP DOOR - Left Hand
Pris:kr 14 852
-+
kr 14 852
SPRING 200×50 REF 42903 (75mm long)
Pris:kr 78
-+
kr 78
Sidekarm LM/LL 16'
Pris:kr 3 944
-+
kr 3 944
4" WHEEL (INC CAP) - TACK PACK
Pris:kr 805
-+
kr 805
D'BAR PIVOT BKT RH - CT177G
Pris:kr 1 149
-+
kr 1 149
MUDGUARD CONE RH - GX84/85/105/125
Pris:kr 1 034
-+
kr 1 034
TURNBUTTON PLASTIC (C75364)
Pris:kr 39
-+
kr 39
Nesehjul KFG27
Pris:kr 805
-+
kr 805
145/70R13C dekk
Pris:kr 3 484
-+
kr 3 484
Lokk Låsesylinder
Pris:kr 115
-+
kr 115
Låsebolt BV
Pris:kr 958
-+
kr 958
DRAWTUBE 60 x 8 DIN 2391 (Cross Holes)
Pris:kr 3 178
-+
kr 3 178
Neopren skive 9x21x2.5mm
Pris:kr 19
-+
kr 19
OVERRUN LEVER TWIN (KFG35)
Pris:kr 1 340
-+
kr 1 340
Markeringslys venstre side
Pris:kr 690
-+
kr 690
CT177 LED Biltransporter
Pris:kr 118 625
-+
kr 118 625
TT3621 Tipphenger m/ LED-lys
Pris:kr 171 875
-+
kr 171 875
TOP DOOR CATCH BUFFER HBX
Pris:kr 39
-+
kr 39
CENTRE POST - WA
Pris:kr 1 646
-+
kr 1 646
AL TREADPLATE 1765x4340x2mm
Pris:kr 23 924
-+
kr 23 924
VENSTRE HJØRNESTOLPE TIPPHENGER
Pris:kr 1 646
-+
kr 1 646
Planlås biltransporter
Pris:kr 1 915
-+
kr 1 915
INSPECTION DOOR LOCKING BAR HINGE BRACKET (BOTTOM UK) (TOP EU)
Vi bruker cookies for at nettstedet vårt skal fungere best mulig med tilpasset innhold og annonsering i tillegg til å tilby funksjoner knyttet til sosiale medier og analyse av trafikken vår.